Ker se projekt Pasavček zaključuje v prilagojenih razmerah zaradi zaprtih šol in vrtcev ter tudi, ker kar nekaj aktivnosti nismo in niste mogli izvesti (npr. lutkovnih predstav, demonstracij na demo sedežih, dogodkov…), ki smo jih načrtovali v marcu in aprilu 2020, bodo letošnje aktivnosti prilagojene. Vsekakor pa je pogoj za uspešno zaključen projekt zaključno poročilo, samo na podlagi tega bodo otroci in vi prejeli potrdilo.

NAVODILO ZA PRIPRAVO POROČILA

  1. Vsaka prijavljena skupina oz. oddelek mora poslati SVOJE poročilo.Skupinskih poročil ne bomo upoštevali.

Če ste imeli nekatere aktivnosti enake ali podobne mora vsaka skupina v svojem poročilu opisati te aktivnosti (lahko jih koordinatorji pripravite in nato vključite vsak v svoje poročilo) ter za svojo skupino/oddelek predstavite rezultate ali pa mnenja sodelujočih, ipd.

  1. Navedite svojo REFERENČNO ŠTEVILKO ali na začetku jasno napisano za katero šolo/vrtec gre in občinokatero skupino/oddelek,nosilec projekta (učitelj/vzgojitelj), da bomo lahko pravilno vpisali v naš pregled prispelih poročil. Referenčno številko najdete na prijavnici svoje skupine.

 Končno poročilo mora vsebovati naslednje:

–          naslovnica : navedite natančno ime šole/vrtca, ime skupine/oddelka ter mentorjev (učitelja, vzgojitelja, ipd) in referenčno številko.

–          uvod (kdo ste, velikost skupine, kratka predstavitev)

–          potek projektnega dela

o        cilji

o        načrtovane aktivnosti

o        uporabljeni materiali in pripomočki

o        sodelavci, ki so bili vključeni v projekt, vloga staršev

o        izvedba – opis, fotografije

o        rezultati

–          evalvacija (kako ste evaluirali delo, vaši občutki, informacija s strani otrok, staršev, drugih vpletenih)

Vsebinsko poročilo prilagodite izvedenim aktivnostim, ter prilagojenim razmeram. Poročilo naj bi obsegalo 5-10 strani.

  1. Posameznih izdelkov NE pošiljajte, raje jih fotografirajte in fotografije vključite v poročiloFotografije stisnite (klikneš na fotografijo, oblikuj sliko, STISNI) , da poročilo ne bo preobsežno.
  2. Tudi ocenjevanje bo v letošnjem letu prilagojeno in ne tako poglobljeno. Pri ocenjevanju posameznih poročil se načeloma ocenjuje kvaliteta poročila in izvedenih aktivnosti v skladu s smernicami, ki ste jih prejeli v dopisu ob pričetku izvajanja projektnega dela. Pri projektnem delu:
  • Aktivna vključenost otrok, staršev, učiteljev/vzgojiteljev v projektno delo, a zelo pomembna za uspešnost projektov je aktivna vključenost staršev, saj tako lahko dosežemo dolgotrajnejše rezultate pri več otrocih
  • Uporabljeni različni pristopi in metode dela pri obravnavi teme
  • Vključevanje vsebin pri različnih predmetih, aktivnostih
  • Kontinuirano izvajanje projekta skozi leto – glede na letošnje zmožnosti
  • vključenost drugih v izvajanje projektov(policija, občinski SPV, drugi)
  • Izpeljava posebnih dogodkov na temo pripetosti med vožnjo (srečanja za starše, demonstracija pravilne uporabe otroških sedežev, razstave izdelkov, itd.)
  • Evalvacija in spremljanje izvajanja aktivnosti (ne nujno z vprašalniki, ampak glede na postavljene cilje, odzivi sodelujočih, znanje, odnos, sprememba ravnanja)

Za kvalitetno izvedeno projektno delo so zelo pomembni aktivna vključenost staršev ter izvedena evalvacija in vrednotenje učinkov na konkretni ravni z opredelitvijo rezultatov, sprememb, boljšega znanja.

Dodatno pa se bo pri ocenjevanju upoštevalo še kriterije kot so inovativnost aktivnosti, uporabnost izdelkov, ki so nastali v okviru projektnega dela, promocija projektnega dela na lokalni ravni (na ravni občine, kraja), upoštevanje časovnih rokov, izvedba prireditve/dogodka Pasavček.

ODDAJA POROČILA:

Zaključno poročilo pošljete na e-mail naslov pasavcek@avp-rs.si

Rok za oddajo je 25. maj 2020. 

OBVEZNO! Poročilo NE SME PRESEGATI 20 MB, zato ga zmanjšajte in stisnite slike.

Shranite ga lahko tudi v PDF obliko (pod Natisni izberete PDF).

Poročila v dokumentu poimenujte po naslednjem ključu: naziv ustanove_skupina_referenčna št. (primer: Vrtec Fužine_Sončki_38967826). Referenčno številko najdete na prijavnici, ki ste jo izpolnili v začetku leta.

EVALVACIJA PROJEKTNEGA DELA:

Evalvacija letos NI OBVEZNA, lahko pa jo sicer izvedete – prijava z referenčno številko preko spletne strani www.pasavcek.si in bomo zelo veseli. Vprašalnik za vzgojitelje izpolnjujete sami, otroke povprašate kot skupino in ocenite vi (večina, delno…), starše pa lahko povabite. Ob tem morate navesti referenčno številko zaradi sledljivosti in primerjave podatkov.

PRIZNANJA IN NAGRADICE:

Priznanja bodo prejeli vsi otroci, iz skupin/oddelkov, kjer bomo prejeli zaključno poročilo. Upamo, da bo to v juniju 2020 pred zaključkom šolskega leta, drugače pa v jesenskem času (ne vemo kako nam bo uspelo s pakiranjem, skupaj je to preko 20.000 otrok). Glede nagradic pa jih v letošnjem letu ne bo posebnih, saj jih zaradi izrednih razmer ne moremo zagotoviti (ni javnih naročil, ni prevozov, varčevanje in okrnjene aktivnosti). Vsekakor pa boste učitelji in vzgojitelji prejeli za končane projekte  potrdila o sodelovanju (v jeseni).

Pasavček in mi z njim učiteljem in vzgojiteljem ter otrokom želimo čimprejšnji zaključek teh izrednih razmer, vrnitev v vrtce in šole ter lep zaključek šolskega leta. Do takrat pa mirnosti in zdravja. Obiščete pa lahko tudi naše vsebine za učenje na daljavo na naših spletnih straneh www.avp-rs.si pod Preventiva/prometna vzgoja/učenje na daljavo.