1. 4. 2014
Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa in Mestna občina Ljubljana sta v okviru evropskega projekta ROSEE postavili prvi kolesarski števec s prikazovalnikom v Ljubljani na Dunajski cesti pri podvozu v smeri centra. Kolesarski števec s prikazovalnikom je glede na izkušnje iz tujine učinkovito orodje za promocijo kolesarjenja, saj omogoča, da kolesarji postanejo vidni del prometa v naseljih. Na prikazovalniku se ažurno izpisuje število kolesarjev na določen dan. Tovrstni infrastrukturni ukrepi so namenjeni predvsem promociji oz. spodbujanju kolesarjenja, hkrati pa so kolesarjem zabaven in informativen pripomoček.

Kolesarski števec predstavlja povezavo med infrastrukturnim ukrepom in statističnimi podatki (štetje kolesarjev) na transparenten, interaktiven in zabaven način. Učinek kolesarskega števca je pošiljanje jasnega signala skupnosti, da je kolesarjenje prioriteta, vsak kolesar pa dobi občutek, da je opazen in upoštevan. Tudi praktična funkcija kolesarskega števca ni zanemarljiva, saj omogoča stalno spremljanje ažurnih podatkov o številu kolesarjev ter zbiranje in obdelovanje teh podatkov upravljavcu ceste (npr. občini) ali drugim organom. Pravočasni in zanesljivi podatki lahko igrajo pomembno vlogo pri načrtovanju in financiranju določenih infrastrukturnih ukrepov za kolesarje.

 

Prvi kolesarski števec s prikazovalnikom v Sloveniji
1. 4. 2014

MOL AVP

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa in Mestna občina Ljubljana sta v okviru evropskega projekta ROSEE postavili prvi kolesarski števec s prikazovalnikom v Ljubljani na Dunajski cesti pri podvozu v smeri centra. Kolesarski števec s prikazovalnikom je glede na izkušnje iz tujine učinkovito orodje za promocijo kolesarjenja, saj omogoča, da kolesarji postanejo vidni del prometa v naseljih. Na prikazovalniku se ažurno izpisuje število kolesarjev na določen dan. Tovrstni infrastrukturni ukrepi so namenjeni predvsem promociji oz. spodbujanju kolesarjenja, hkrati pa so kolesarjem zabaven in informativen pripomoček.

Kolesarski števec predstavlja povezavo med infrastrukturnim ukrepom in statističnimi podatki (štetje kolesarjev) na transparenten, interaktiven in zabaven način. Učinek kolesarskega števca je pošiljanje jasnega signala skupnosti, da je kolesarjenje prioriteta, vsak kolesar pa dobi občutek, da je opazen in upoštevan. Tudi praktična funkcija kolesarskega števca ni zanemarljiva, saj omogoča stalno spremljanje ažurnih podatkov o številu kolesarjev ter zbiranje in obdelovanje teh podatkov upravljavcu ceste (npr. občini) ali drugim organom. Pravočasni in zanesljivi podatki lahko igrajo pomembno vlogo pri načrtovanju in financiranju določenih infrastrukturnih ukrepov za kolesarje.

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa v okviru ROSEE projekta izvaja pilotni projekt, s katerim spodbuja varno kolesarjenje. ROSEE je projekt, ki vključuje 6 držav: Italijo, Romunijo, Madžarsko, Grčijo, Slovenijo in Bolgarijo. Namen projekta je izboljšati izvajanje varnosti v cestnem prometu v primarnih in sekundarnih omrežjih na območju Jugovzhodne Evrope, financira pa ga »Program Jugovzhodna Evropa – program transnacionalnega sodelovanja«. Projekt ROSEE bo pomagal vladam na nacionalni in regionalni ravni v izbranih regijah JVE izboljšati koordinacijo pri spodbujanju, načrtovanju in delovanju primarnih in sekundarnih cestnih omrežij, pri čemer bo poudarek na izboljšanju izvajanja varnosti v cestnem prometu in dostopnosti omrežij.

Za potrebe evropskega projekta ROSEE želimo pridobitti tudi javno mnenje o namestititvi kolesarskega števca, zato vas vljudno vabimo za izpolnitev ankete.http://www.mojaanketa.si/anketa/450705881/1/

 

stevec1

stevec2

stevec3